+36 70 3283738 / info@infobit.hu                                                                                      

Rólunk

Rólunk

Az INFOBIT Kft-t 2011-ben alapítottuk, azzal a céllal, hogy megkönnyítsük más vállalkozások életét oly módon, hogy a mindennapi működésükhöz szükséges eszközöket, berendezéseket és irodai felszerelést biztosítjuk a számukra.  Ezek minden cég működéséhez nélkülözhetetlenek, ugyanakkor mégis akkor értékeljük őket, amikor kifogyunk ezen termékekből. Éppen ezért a fő hangsúlyt a minőségen túl az ügyfeleink minél gyorsabb és maradéktalan kiszolgálására helyeztük, bízva azzal, hogy ezáltal legalább néhány problémát sikerül levenni a vállukról.


Az első célkitűzésünk: Teljeskörű szolgáltatás Már az első pillanattól fogva kiemelten fontos volt a számunkra, hogy a lehető legnagyobb segítséget tudjunk nyújtani partnereinknek. Ezért igyekeztünk olyan termékkörökre fókuszálni, amelyek nap mint nap jelen vannak az életükben és olykor komoly kihívást okoznak. Az Infobit az a cég szeretne lenni, akihez ügyfelei elsőként fordulnak, ha az irodájukban egy megoldandó probléma adódik.

Miért szeretnek velünk dolgozni?

8+1 ÉRV MELLETTÜNK

Óriási termékkínálat

Több mint 100.000 termékből álló kínálatunk van, amelyben garantáltan megtalálhatók az Ön számára ideális termékek. Ha nem találja amit szeretne, mi beszerezzük Önnek.

Teljeskörű szolgáltatás
Minden irodához kapcsolódó beszerzési problémát leveszünk az Ön válláról. Önnek nem kell különböző beszállítókkal kapcsolatot tartania ezzel leegyszerűsödik, kényelmesebbé, gyorsabbá és egyben olcsóbbá is válik a beszerzési folyamata.

Üzemeltetünk is
Nem csak a beszerzésben segítünk, de az informatikai eszközei üzemeltetésében, szervizelésében is. Így az eszközei folyamatosan működnek, nem fognak fennakadást okozni a napi tevékenysége során. Szükség esetén cseregépeket is tudunk biztosítani.

Profi ügyfélszolgálat
Az ügyfeleinket – ha nem is mindenkit személyesen – de ismerjük és barátként kezeljük. Ezért az egyik legfontosabb előnyünk, hogy ügyfeleink elérnek minket és kéréseikre azonnal, barátságosan és megoldásorientáltan reagálni tudunk.

Kedvező árak
Minden partnerünk számára egyedi árakat adunk, a számára fontos termékkategóriákra fókuszálva, így szinte minden esetben költséget tudnak általunk ügyfeleink megtakarítani.

Gyors kiszállítás
Jellemzően 48 órán belül minden megrendelt termék Önnél van, de nem ritka az ennél gyorsabb teljesítés sem. Így Önnek nem kell várakoznia. Ha valami mégsem elérhető, tudunk alternatív terméket kínálni, de akár egy kisebb konszignációs raktár is kialakítható Önnél a legnépszerűbb termékeivel.

Könnyű rendelés
Webáruházunkból nagyon egyszerű rendelni, de ha Ön telefonon vagy emailben szeretne rendelni, azt is meg tudja tenni, ahogy Önnek kényelmes! Ugyanakkor mi is figyeljük, hogy Önnek mire lehet szüksége és emlékeztetőt is küldünk. Bárhová szállítunk Az ország bármely pontjára szállítunk, akár a legkisebb és legeldugodtabb faluba is, ráadásul nincs alsó rendelési korlát sem. Ön azt kapja amit szeretne és oda, ahová szeretné.

Finanszírozási megoldások
Az informatikai eszközeit – ha szeretné – nem csak megvásárolni tudja nálunk, de akár bérleti vagy tartós bérleti konstrukcióban is hozzájuk tud jutni. Így a gyorsan változó munkaerőigényekre tud reagálni, illetve csökkentheti az induló költségeit úgy, hogy nem kell kompromisszumot kötnie a gépek terén.